January 14, 2017

Merayau Lebih 2 Minggu ke Eropah Sebelum Ke 'Main Event' - Part 1

Lama sungguh tak jenguk blog sendiri. Tahun 2016 langsung tak post apa2. Mungkin terlalu sibuk hingga tak sempat. Walhal banyak juga bahan dan pengalaman yang menarik sepanjang tahun lepas yang boleh dicatit. Ambil kesempatan awal2 tahun 2017 ni yang agak relaks untuk menulis sedikit.

Merancang tu memang dah lama. Sejak anak bongsu dapat melanjutkan pelajaran ke UK lagi. Mula berangan. Satu hari nanti, InsyaAllah nak ke sana. Masa Konvo lah. Selama ini kalau ada rezeki asyik jalan ke China dan Indon jer. Harap2 masa konvo dia nanti ada rezeki dapat pergi. Kena tunggu 3 tahun. Terus berharap dan berdoa.

Alhamdulillah, segalanya berjalan seperti dirancang. Anak lulus dan dijadualkan akan konvo pada bulan Julai 2016. Dia dan kakaknya lah yang tukang plan kan itinerary. Kita tukang transfer duit jer untuk bayar accommodation dan transport. Kalau ikutkan hati semua negara di Eropah nak pergi. Puas juga berbahas dan bincang dengan Mrs destinasi2nya. Kira punya kira, 5 negara cukuplah. Sesuai dengan budget dan masa yang ada.


"No automatic alt text available.

Bersambung....

No comments: